129,00 zł
Cena regularna:
149,00 zł
Olej 5W40 4 Litry Syntetyczny ELF do silnika Turbo Diesel Benzyna 4L ELF Evolution 900 NF 5W-40 Olej Silnikowy Audi BMW Ford Mercedes Volkswagen Renault Citroen Peugeot Skoda
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
ELF Evolution 900 NF 5w40 4L
Syntetyczny olej silnikowy Elf Evolution 900 NF 5w40 4L.
Nowoczesny olej silnikowy przeznaczony do stosowania w silnikach benzynowych i Diesla, wielozaworowych, wolnossących, turbodoładowanych. Można go stosować w samochodach osobowych i dostawczych. Do stosowania w jeździe miejskiej, po autostradzie i w jeździe sportowej. Dba o czystość silnika. Ułatwia rozruch silnika w niskich temperaturach.
Ogranicza powstawanie nagarów, osadów i szlamów.
Wydłuża żywotność silnika.
Normy i specyfikacje Elf Evolution 900 NF 5w40:
- ACEA A3/B4
- API CF, SL
- MB 229.3
- VW 502.00, 505.00
Informacje techniczne dotyczące 2196571
- Specyfikacja wg ACEA: A3/B4
- Specyfikacja wg API: SL
- Specyfikacja wg API: CF
- Dopuszczenie przez producenta: MB 229.3
- Dopuszczenie przez producenta: VW 502 00
- Dopuszczenie przez producenta: VW 505 00
- Dopuszczenie przez producenta: Porsche A40
- Klasa lepkości wg SAE: 5W-40
- Pojemność [litr]: 4
- Rodzaj połączenia: Kanister
ELF Evolution 900 NF 5W40 Jest nowoczesnym olejem silnikowym, stworzonym w Technologii Syntetycznej ELF, który jest całkowicie kompatybilny z najnowszymi rozwiązaniami technicznymi zastosowanymi w silnikach benzynowych i Diesla bez DPF, FAP koncernów MERCEDES-BENZ, VOLKSWAGEN, PORSCHE benzynowe, itd.
Zastosowanie
- Zalecany jest do stosowania w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji: wielozaworowych, wolnossących i turbodoładowanych, z wałkami rozrządu w głowicy, z katalizatorem spalin lub bez, zasilanych benzyną bezołowiową jak również gazem propan-butan.
- Do stosowania w jeździe sportowej, miejskiej i po autostradzie, w samochodach osobowych i dostawczych użytkowanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
- Zaleca się szczególnie do silników z hydraulicznym sterowaniem zaworów, bowiem wycisza on głośną pracę układu rozrządu.
Zapewnia
- Doskonałą płynność w niskich temperaturach zapewniającą: łatwy rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający smarowanie w wysokich temperaturach pracy.
- Wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, mogących zanieczyścić wewnętrzne powierzchnie silnika.
- Bardzo niską temperaturę krzepnięcia oleju, pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach.
- Bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości w czasie pracy silnika.
- Szczególnie niską lotność zmniejszającą zużycie oleju w silniku.
- Całkowitą neutralność wobec powszechnie stosowanych uszczelek.